Kihívás ★ Manikűrvadász - 20. forduló

, , 41 komment
Sziasztok!

Ma a második jubileumához érkezett a Manikűrvadász, így a régi motoros, vadászlelkű körmös lányok, immáron huszadszor indulnak portyájukra! Nekem ez még csak a negyedik vadászatom, de remélem, hogy a kihívás még sok fordulót megér, és én is megtudom, milyen érzés egy, kettő vagy még annál is több jubileumot megélni! :):):)


Vadászatra fel! :)


Prológus

A mai vadászatot Niki, a Lakkjegyzet bloggerinája bonylította (ezúton is hatalmas köszi neki! ^.^), és Megaerát sorsolta vadászati célpontnak, aki Mesevilágában várja változatosabbnál változatosabb posztokkal olvasóit. A bejegyzések között szép számmal találni manikűröket is, meleyek közül engem ez az alábbi zöld, geometrikus manikűr fogott meg a legjobban.

Még több kép a manikűrről: ITT.

Fonotsnak tartom megemlíteni, hogy miután rendesen áttanulmányoztam a fotókat a manikűrről, gondoltam, a szöveget is elolvasom, és ott bizony el volt rejtve egy link, melyen az általam választott manikűr inspirációja szerepelt:

Forrás: ITT.


A manikűr

A mai vadászat eredményeképpen egy olyan manikűrrel álltam elő, ami a levadászott lakkozásnak és inspirációs forrásának keresztezéséből született. A zöld mintás körmöknél visszaléptem az inspirációs forráshoz, és az arany helyett visszahoztam a fehéret, a többi körmömre pedig egyszerű, csillámos fekete lakkot vittem fel, ahogy az Megaera manikűrjében is látható. 


Amikor a blogon a kicsi képeket néztem, elsiklottam a csillogó körmök mintázatán, de nekem annyira megtetszett az egyszerű csillámos körmök és a zöld minta párosa, hogy nem bonyolítottam, és ennél maradtam végül. :) Ezenkívül mintás körmöknek a középső és a gyűrűsujjam választottam, mert én ezeken a körmeimen szeretem a legjobban a fő díszítést viselni. :)



Hogyan készült?

Nyomdával? Nem. Vinyls-zel? Nem. 
Gyerekek, a körömdíszítés új dimenziójába léptem: az akril festékes díszítések világába! :D Mielőtt azonban az akrilfestékhez nyúltam volna, szépen megágyaztam a mintának: minden körömömre alaplakk került (Eveline 8in1), amire egy réteget (egyet bizony! :) ) vittem a zöld lakkból (Kiko 343), amit egy réteg fedőlakk követett (China Glaze Everglaze Active Top Coat). Erre festettem meg a nyilakat fekete és fehér akrilfestékkel. A pucéron maradt körmeimre 3 réteg került a csillámos lakkból (China Glaze Meet me Under the Stars), végül pedig minden köröm egy réteg fedőlakkot kapott.


Azt kell mondjam, már hamarabb ki kellett volna ezt a technikát próbálnom! Ilyen precízen ezt a mintát szabad kézzel körömlakkal sosem tudtam volna felfesteni! Hálás köszönetem Simply Nailogicalnak, hogy megmutatta, hogyan hitethetem el mindenkivel, hogy pró körmös vagyok! :D



Remélem, tetszett a mai manikűr! ^.^
Ti már próbálkoztatok akrilfesétkkel?

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Nézzétek meg azt is, hogy a többiek mit vadásztak! ;)


Ui.2.: Jelenleg blogtávolban vagyok, de amint tudok, válaszolok a kommentjeitekre! ^.^

41 megjegyzés:

  1. Uh, nagyon szép lett a mintázat, gratulálok :))

    Niki, a házigazda

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Gyönyörű ez a China Glaze lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ez a lakk egyike volt az első lakkjaimnak (mármint amióta kiújult nálam a lakkmánia. :D), tényleg nagyon szép!

      Törlés
  3. Szépséges *-* a színvilág meg az egész nagyon bejön!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen - bár a színvilág inkább az eredeti alkotók ízlését dícséri. :)

      Törlés
  4. Csodás lett! Nekem is nagyon tetszik a színválasztás és a színek egyensúlya :)

    VálaszTörlés
  5. A manikűr szuper lett, nagyon tetszik és tőlem pedig díjat is kaptál! :)

    http://viviennepunknails.blogspot.hu/2015/09/dijat-kaptam-liebster-award_24.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, díjat manikűrre még sosem kaptam! :D:D:D Csak viccelek! Azóta már meg is válaszoltam a kérdéseid is - nem sokára ott is válaszolok a kommentedre! :D Ami késik nem múlik! ^.^

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm - azért persze mindig van hova fejlődni. :)

      Törlés
  7. Nagyon ügyes vagy, szuper lett a manikűr!

    VálaszTörlés
  8. Akrillal eddig még csak papíron és vásznon dolgoztam. De nagyon bejön, én is kipróbálom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá! Ha készül valami, örömmel venném, ha megmutatnád! ^.^

      Törlés
  9. Gyönyörű szép manikűr lett. Nagyon tetszik. ;)

    VálaszTörlés
  10. Csodás lett, le a kalappal. <3

    VálaszTörlés
  11. Wow, de csodásat alkottál, igazán ütős, annyira szeretem a geometrikus manikat! :) Én is Megaerától vadásztam ebben a fordulóban és nagyon élveztem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik! :) Köszönöm! Én is nagy élvezettel pingáltam ezt a manikűrt! ^.^

      Törlés
  12. Jaj de nagyon jó lett a manikűröd! Olyan klassz ez a minta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A minta eredeti kitalálója valóban nagyon kreatív volt! ^.^

      Törlés
  13. Nagyon nagyon nagyon tetszik! Gyönyörű lett! **

    VálaszTörlés
  14. De örülök, hogy ezt a manikűrt választottad tőled, egyik kedvencem lett, még ha nem is volt tökéletesen kivitelezett :) Főleg a minta és a színvilág miatt, a menta olyan jól feldobja a feketét. A te verziód persze sokkal igényesebb az enyémnél, nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült jól választanom, és annak még jobban, hogy neked is tetszik a végeredmény! ^.^

      Törlés