Kihívás ★ A tavasz színei - Mandarin / vanília

, , 12 komment
Halihó!

És igen, újra itt A tavasz színei kihívás, ezúttal a mandarin / vanília színekkel. A hétre én a mandarint választottam, már csak azért is, mert a ZsebVarázslótól kaptam egy narancsszínű lakkot, az Esmaltes da Kelly Meridáját. Mai posztunk főszereplője már hetek óta várt rá, hogy kipróbáljam, így most meg is ragadom az alkalmat, hogy megosszam veletek első benyomásaim! :)


Lessétek meg, mit hoztam ki mai áldozatunkból! :D

Prológus


Már nem először említem, hogy a Rainbow Connection egy igen veszélyes hely. Épp itt kalandoztam ismét, amikor megakadt a szemem a Merida szikrázó narancssárgaságán. Mindeközben a ZsebVarázsló abba - az ő szempontjából szomorú az én szempontomból előnyös - helyzetbe került, hogy ki kellett segítenem a munkájában. A fizettséget természetesen egy RC-s rendelés formájában kértem, így kerülhetett hozzám ez a valóságos csillámbomba. :D

Timi klassz kihívásából már csak egy hét van hátra. Még a végén végigcsinálok egy kihívást! :)


A manikűr

Ennek a lakknak napocska kellett, és mivel a narancssárga egyik legjobb barátja a fekete, ezzel a színnel rajzoltam fel. Hogy a többi körmöm se árválkodjék, egyszerű, nonfiguratív mintával diszítettem őket a kisujjam felöli széleken.




Hogyan készült?

A csillámtengerre való tekintettel a manikűr alapját egy lehúzhatós lakk adta (Miss Sporty, Peel Off Base Coat), melyre két rétegben vittem fel a Meridát. A minták megrajzolásához egy ún. Sharpiet használtam, melyről a külföldi nail artos youtuberektől hallottam, és szerencsére itt a UK-ban is kapható. Nem próbáltam ki másféle filctollal, de én úgy gondolom, hogy a technika egy bármilyen alkoholos filccel működhet. Kérlek, javítsatok ki, ha tévedek!


Mielőtt a Sharpieval neki estem volna a rajzolásnak, hogy kiegyenlítsem a felszínt egy réteg Seche Vite-et húztam a körmeimre. Megvártam, amíg tökéletesen megszárad, majd nekiláttam a minták megrajzolásának. A filc röviddel a felvitel után "dörzsölésálló" volt, de biztos, ami biztos, egy újabb réteg Seche Vite-tel tartósítottam a manikűrt.


Az említett lakkok felsorakozva. :)


A főszereplő lakkról

A Merida szemet gyönyörködtető narancsos, holo csillogásával azonnal leveszi az ember lányát a lábáról, és megrendelteti magát. Ám használatkor azonnal kiderül, hogy makacs kis jószággal van dolgunk. A formula rendkívül sűrű. Úgy kell elképzelni, mintha mézbe szórnánk egy lapát homokot... Emiatt elég nehezen kezelhető - a körmök végén és a széleken nem is sikerült tökéletesre a felvitel... -, cserébe viszont ha ügyesek vagyunk, két töményebb réteg már elég lehet a teljes fedéshez.


A cseresznyefás manikűrnél pár sorban beszámoltam már a Miss Sporty lehúzhatós alaplakkjáról. Akkor egy-két pöckölés után a narancsfa pálcával lejött egyben a lakkozás, viszont itt... Kínszenvedés volt! Nem tudom, hogy a Merida miatt vagy a két réteg Seche Vite miatt, de szinte csillámonként tudtam csak lefeszegetni a körmömről a lakkot. A hüvelyk- és mutatóujjammal végezve úgy döntöttem, bevetem a nehéz tüzérséget, és nekiestem körömlakklemosóval a többi körmömnek, de az is csak kitartó könyörgés után hozta le. Ilyet még nem láttam! Komolyan azt hittem, a végén le kell növesztenem a lakkozást a körmömről, annyira ragaszkodott...


Hogy a lakk üvegét díszitő masniról is ejtsek pár szót: nagyon aranyos ötletnek találom, és kedves kis kiegészítője és egyben ismertetőjegye az Esmaltes da Kelly lakkoknak, de az én lakkomon nem középen volt. Emellett a lakk kupakját baromi nehéz volt letekerni, amin nem segített az, hogy azon kellett izgulnom, le ne szakítsam a masnit... Végül levettem, és a fotók kedvéért középre tapasztottam. :D 

Mindezek ellenére a végeredmény tényleg nagyon szép, a neten látott szvaccsok nem hazudtak! Olyan mintha egy réteg narancsos borostyán lenne a körmökön, a lakknak - különösen napfényben - szédítő mélysége van. Valódi, vidám nyári darab, ami csak napsütés után áhítozik, hogy megmutathassa szikrázó csillogását. :)



Próbáltátok már alkoholos filccel díszíteni a körmötöket?
Hogy álltok a narancssárga lakkokkal? :)

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

Ui.: A többiekhez is feltétlenül nézzetek be:

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakk. :) Ha nem írod, nem is gondoltam volna, hogy csupán két rétegre volt szükség belőle. Az eltávolításnál nem használtad az alufóliás-vattapamacsos megoldást? Én mindig azt vetem be, ha csillámoktól kell megszabadulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brutálisan sűrű a lakk, szerintem ezért elég belőle a két réteg. Az alufóliás trükkel mentem neki, és 10 perc "dunsztolás" után még mindig kapaszkodott ezerrel... Ezért nem is értettem, hogy mi a fene, mert eddig az összes csillámcsoda lejött így töksimán...

      Törlés
  2. Nagyon szépséges ez a lakk, amint látom tényleg csak úgy csillog-villog! És még az üvege is cuki!!! A sharpiet még nem próbáltam, de tökjó lehet hogy ezzel könnyen tudunk akár bonyolultabb mintákat is felrajzolni a körmünkre, nem kell festegetni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakk tényleg szép, ha már egyszer felkerült! :D A sharpie tényleg jópofa, most csak azért nem próbálkoztam bonyolultabb mintával, mert szerettem volna, hogy a lakk szépen érvényesüljön. :)

      Törlés
  3. Nagyon gyönyörű ez a lakk! És az üveg is meg minden benne, olyan nagyon cuki és tökéletes. :D:D A manikűr is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a lakk! :) Azóta a masnitól elköszöntem, lejött, és nem volt kedvem visszaragasztgatni. :D Annak is nagyon örülök, hogy a manikűr is elnyerte a tetszésed! ^.^

      Törlés
  4. Jé, nekem is van Sharpie-m, köszi a tippet! :-) Nagyon szép ez a lakk és nagyon illik hozzád, ismét! :-) Tetszik a mani is, a nonfi téma megy is Meridához! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, bármikor! Imádok új és ötletes technikákat kipróbálni, úgyhogy bizti, nem ez volt az utolsó! :) Én is így gondolkodtam a nonfiguratív mintáról és Meridáról! Örülök, hogy tetszik a manikűr! ^.^

      Törlés
  5. Ezt a lakkot szívesen megnézném élőben is :) Nekem egy Sweet Pink nevű lakkom van, de fantasztikusan csillog az is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük, egyszer összefutunk valamilyen blogtalin! :):):) Akkor szívesen megmutatom élőben is! ^.^

      Törlés
  6. Frenetikus ez a narancs csillámos lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ójaj, gyönyörű bizony! *.* Egyik lakkbefektetésem, amit nem bántam meg! :)

      Törlés